Brev:
Min datter ville ikke spise mos og grød mere
27. juli 2010
Alder:
6 mdr.
Min datter ville ikke spise mos og grød mere
Hej
Min datter blir 7 mdr, den 13 aug. Hun har fået flaske siden hun var ca. 3 dage gammel, da hun blev 4 mdr begyndte vi så småt på grød og mos, og da hun først fandt ud af hvad det var, spiste hun det med velbehag.
Men nu begyndte hun her for en uges tid siden og ikke vil have det overhovedt, ligemeget om det er risgrød, kartoffelmos, hirsegrød som hun ellers elskede, hun lukker munden helt i, djere hovedet væk og blir sur.
Har prøvet og give hende alle mulige slags grød, mos, frugtmos, men munden forbliver lukket, hun vil bare ha ikke det, hun vil kun havde sin sutteflaske (her blir spist med velbehag).
Jeg bliver ved med at tilbyde hende det, og lader hende selv sidde med det, men ligemeget hjælper det, har tænkt over om det måske kunne være fordi hun er ved at få flere tænder?
Da hun var omkring 4 mdr, fik hun sine to første tænder og der var en periode hvor hun ikke ville have sin sutteflaske.
Har hørt at man kan prøve at holde en pause med grøden i en uges tid, men hvad synes du ?
Har du har nogle råd til hvad jeg skal gøre.
Ellers er min datter frisk og glad :)
Hilsen M